Aktiv dag!

2011-02-02 @ 14:26:09

Tjena typ fan hunnit med massa idag först föreläsning om sexualiteten osv,sen fort iväg till stadsbibloteket.Väl där införskaffade jag ett lånekort lila fult klär inte alls i plånkan plus att jag avskyr biblotek massa hyllor och det är tyst och lugnt inte alls pegs miljö,som vill ha fart och fläkt musik och helst lite soft folk.Offrade mig denna gången för msåte ha tag i en E bok ni vet såna man läser framför skärmen hehe biblotekstanten undrade varför jag inte hade något lånekort som svar fick hon "för jag hänger på krogen inte bland böcker" dumt sagt jaa,jag vet men får spexa till det lite här i livet hon uppskattade det iallefall.

Efter det bar färden vidare till willys och inhandlade lite krubb som nu är uppäten och jag är mätt och belåten ska strax in på biblan och låna hem boken och börja läsa aktiv dag bra dag inte som igår som var så jävla tråkig.Tråkigt att man missa marknaden me :( skulle vart trevligt att gå där och strosa lite bland stånden och alla pansionärer.....

Sen har även syster Ronza kommit hem från israel,så nu blir de brakfest på freda ! först att hon kommer hem och en annan lämnar oss och pyser till norway och jobbar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: