Japp tillbax till verkligheten...

2011-02-28 @ 21:59:22

Måndag förjävligt jag vet.Imorgon blir det hv igen för en ny härligt föreläsning känner att jag verkligen behöver moraliskt stöd för att klara denna månaden den blir tung.Idag har ja inte gjort så mycket vettigt inte alls haft lust så mest ba chillat me store bror.En liten sammanfattning av helgen jävligt dyr flippad helg men endå med charm på nåt sätt...

Hoppas dock att denna veckan blir bättre än förra ska försöka göra den så bra som möjligt så man kan få lite bättre samvete med hohoh har även sett igen om hela serien the walking dead rekomenderar den starkt dock trist att den sluta som den gjorde vi hoppas att nästa säsong ger oss svar på alla frågor som lämnades öppna....



Känner att jag behöver lite lugnt i min tillvaro ett tag bara typ försvinna sätta sig på en sten ute vid havet och ba stirra på en nice solnedgång eller nåt i den stilen, lite lugnt och ro typ tv mys och bara koppla bort verklighetens jobbiga måsten. Fast detta är verkligen inte jag men känner att jag vill så mycket och fort ska de gå men tror inte man mår bra av det i längden bättre men en harmonisk lugn tillvaro med goa vänner självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: