Månda kväll!

2011-02-14 @ 22:49:40

Rätt sweet dag upp tidigt på alla hjärtans dag och diskade och stojjade medans bruur snarka gott brevid.Han fick faktiskt frukost av mig för det är ju faktiskt alla hjärtans dag det var typ det enda ja kunde komma på att slänga ihop.Imorgon blir det skola igen vid 10 tiden blire att möta upp mina kära kollegor för ett litet snack och försöka knyta ihop säcken.Har även planerat att dra till ullared i veckan ska bli nice blogga mellan hyllorna och tanterna :).Framtiden ser ljus ut för tillfället känner mig glad och positiv och massor med energi hela tiden helt flippat jag vet men mår gott så ska det faktiskt vara!!!!!!


Asså vem var de som skulle va me bilden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: