Dag nr 2 utan nikotin!

2011-01-05 @ 12:26:44

Känns som jag gjort slut med en kär vän ont i huvudet kallas för abstinens så jävla fukking jobbigt vad gör man.Hoppas skiten tar slut snart detta är tungt som helvete ush och fy varför gav jag mig in i det får se hur länge de håller......för tillfället skulle ja kunna lägga ner projektet för ja mår dåligt över det faktiskt.LALALALLALLALALALLALALALALA jag gillar onico


Fyfan idag när jag vakna var det värre kände bara hur kroppen skrek efter nåt,men vi kämpar.Ätit frulle nu i goa vänners lag hos cissi i hennes nya lya.Hon bor numera granne me krogar hv och utelivet så nice sen åkte jag och söstra mi till överby och handla lite inför hennes resa till israel,kommer bli grymt tomt här utan dig kram.Får följa bloggen medans du är där nere! Ne sen gick jag och köpte en dosa onico som smakar skit men de får gå nu endå!!!!! andra dagen på helvetet asså !!!!




Bara att vänja sig vid dig älskling :(:P !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: