Grrr...

2011-01-19 @ 11:38:32

Inte världens bästa start på dagen,ett krossat glas så fick börja dagen med att dammsuga upp massa glas från golvet :( shit ! fan kollade nu har inte överdrivet mycket glas kvar.Dom går åt en efter en faller dom i golvet kanske får köpa nya snart typ.Imorgon intar vi HV igen och startar upp racet mot sommaren! det ser jag fram emot trots att det nog kommer bli en hel del jobb i sommar och försöka bli lite vuxen,men vafan palla lite små ångest älskar dom där sommrarna när man bara pös ut och bada festa levde livet gjorde som man ville!!! underbart men verkligheten är som den är inte alltid på min sida.Fast man kan inte riktigt sväva på moln hela tiden trots det är underbart får nog ta tag i sig själv ibland :) och det försöker vi med men är faktiskt väldigt nöjd med min tillvaro så varför klaga bara onödigt,se det ljusa i tillvaron och försöka ta vara på alla fina ögonblick.

Har även omvänt adam till en Subwayare ;) hehe gött som fan älskar era mackor dom tutar och kör.Kanske slänger upp lite bilder från julfesten 2010 senare ! alltid nice med lite bilder nu funderar jag på att städa plocka bort lite grejjs innan ja pyser söder ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: