Kväll....

2011-01-11 @ 20:18:58

Fan denna dagen har bara sprungit förbi mig :P verklgien gått jätte fort vips blidde de kväll.Har precis avslutat lite plugg nu får de nog räcka för idag,ta mig ann de sista imorgon får de bli ingen mer lust idag,imorgon blir de att hälsa på mormor och göra klart de sista av pluggandet sista skoldagen på torsda :S känns så där kommer sakna alla sköningar som lägger av.Jag fortsätter ett halvår till så HV se upp !!!!!


DK returns !!! så nice spel men dock svårare än jag trodde men men så ska de va så man inte pallar spela klart spelet direkt när man fått de.Får se vad som händer till helgen lite planer på g men vi får se gissar på party...vore kul nu när johanna och jonna är hemma vet man aldrig vad som händer och vagalken komer tillbax imorgon ;) nice allla kommer hem igen trevligt.Fan jag är sugen på gadda mig shoppa och fan vet allt lite segt när man inte är så jätte tät :( vill ha vill ha som morsan säger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: