Måndag igen

2011-01-24 @ 10:32:04

Ny vecka igen shit va  fort de går idag blire städa och plugga,försöka ta dagen som en vanlig arbetsdag men inte så lätt när klockan snart är elva redan.Vädret är som vanligt skit och det ser väldigt kyligt ut ute.Helgen var faktiskt trots lite omstädigheter rätt bra,folk va glada trevliga och galna som vanligt men det finns alltid ett men.............

Jag känner bara såhär! saknar den där gamla tiden faktiskt med gamla gänget,kändes som man fick mer ut av det man fick mer tillbaka.Idag känns det som man får se sig om efter en blick eller en klapp på axeln,kan inte peka ut nåt speciellt tillfälle men känner mig bara så jävla tom inom mig tror nog jag saknar en hel del.Känner typ att helgerna har förlorat sin charm lite grann kanske för det är sån tid på året vad vet jag :S.Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag känner att jag börjar tappa lusten på nåt sätt ! känner mig inte alls längre lika glad och längtar efter en skön helg med vännerna :( vet inte varför ? så som de var förut var skit glad när folk kom vi va ute och levde livet och hade kul ! nu äre bara luften ur kanske för man aldrig får nåt tillbax!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: