Mår som en kung "noooot"

2011-01-29 @ 13:26:57

Då va det helg igen dock en väldigt skev sådan tråkigt men så kan de vara ibland,dock ska man nog ta det lite lugnt innan man känner att kroppen mår bra.Får nog börja värdesätta min hälsa lite mer men vafan mitt misstag jag får sota för det.I form av smärta trötthet och en tunnare plånbok,idag blir det nog dock lugnt måste varva ner men ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt för det! älskar fart och fläkt inga jäkla pussy fasoner här inte.Sen var det trist att blev sånt drama som det blev men ibland är det nyttigt för man lär sig vad alkohol kan medföra för konsekvenser om man inte kan hantera den.

Får kolla upp i veckan och kika på vad mitt magras beror på,börjar bli lite jobbigt nu att ena stunden faktiskt må som en kung till nästa som ett ras lite wierd.Men grejjen va igår att ja va faktiskt hungrig på nåt skumt sätt och vräkte i mig käk som tydligen satte sina spår i form av magras men men så äre längtar till nästa vecka nu bara.Längtar till skolan mest :P av någon konstig andlednig hel skumt men så äre hehe får se hur dagen utvecklas men ja kommer igen det lovar.
vad lär vi oss av detta ? att man ibland borde varva ner och inse sanningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: