Onsdag!

2011-01-19 @ 19:03:29

Japp imorgon kör vi som ni vet!,känner mig grymt taggad för göra bra ifrån mig denna terminen känns som man höjer sin ribba hela tiden när de går bra.Kan nog mer än jag tror känndes det som förra terminen ett våldsamt partajande och pluggande så gick allt vägen endå.Liksom bara köra på ha kul och leva livet och allt löser sig det är underbart.Liksom haft det super kul och allt löst sig varför kan inte livet jämt vara sådant ! hade vart otroligt.Icke man ska bli vuxen ta ansvar och ditten och datten vara en laglig god medmänniska med,helst rik populär och charmig med men vafan jag tror att är man bara stolt över den man är och det man kan så kommer man långt.Man behöver inte vara upp pumpad och rik och berömd för att ha någon innanför pannan glöm inte de! bra att veta innan man dömer folk !

Jag är faktiskt inte en sån som springer på krogen och dränker mina problem,och är allmänt trasig nope inte alls är faktiskt en seriös student som vill ha ett händelserikt liv,träffa människor,uppleva nya saker och bara ha kul.Folk får se mig precis hur dom vill och tycka och tänka vad dom vill men är nöjd och glad för det jag har och nu är lätt en av dom bästa tiderna i livet.Jag vet att man kan inte hålla på såhär för alltid men! ser mig fortfarande som ung och då får man faktiskt vara lite barnslig och söka pröva nya upplevelser annars lär man sig inget i livet.Tror mina vänner även har vart ett viktig steg på vägen med! ni har lärt mig så mycket och att se livet på lite olika sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: