Tisdag...

2011-01-18 @ 13:13:39

Japp ny dag nya möjligheter,triff faktiskt solen skiner och snön eller ah slasket börja smälta och det blir ett stort kallt badkar ute.Idag har vi inte heller planerat speciellt mycket eftersom jag är ledig hehe ska väl iväg och inhandla lite käk snart iallefall alltid gött.Fick föresten 1000 brev typ någon form av års slut från banken har inte tagit mig i kragen och öppnat dom,lite väl många hehe men men får väl göra de snart  och se alla krog räkningar.

Imorgon blir det nog att hälsa på min lilla mormor igen alltid trevligt sen har jag inte heller planerat nåt faktiskt.På torsda vet ni vad som händer då intar vi HV igen !!! hohoho och börjar en nytrevlig termin får vi hoppas är redo som fan att göra ett bra jobb.

Hmm för övrigt är det mesta bra i min krympta tillvaro lite mer pengar (som alla vill ha) skulle inte vara fel men annars känns de mesta bra,ska fixa mig något jobb i sommar med men de är på g iallefall känns gött försöka bli lite vuxen istället för sånt här trams :P men så sa vi förra terminen med och vad hände ? hehe blivit ett minst sagt händelserikt år med massa fest,deltagande i tävling för 100% party,resa till stockholm som mer eller mindre bestod av att leva på redbull och alkohol.
Även en hel del annat som ja inte vill nämna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: