Sverige?

2011-06-29 @ 11:30:57

Är det verkligen sverige vi är i, det är så förbannat varmt och med värmen kommer även pollen så idag är det en jobbig dag för en annan. Idag just idag börjar jag på mitt nya jobb ska bli skönt att komma igång på allvar och tjäna lite cash kan vara bra inför hösten så jag jobbar idag imorgon och fredag. Först blire dock att langa upp lite käk tänkte faktiskt åka lite tidigare åh läsa lite så man vet man gör.

Midsommar iår toppade nog alla våra galna rekord där ute i lysekil. Riktigt galet sånt som man kan skratta åt nu i efterhand faktiskt men så är det ibland. Riktigt skönt att fly verkligheten faktiskt  nu när den är som den är liksom. Skönt att få jobba tänka på lite annat med och fly undan för ett tag kan behöva det eftersom jag inte mår på topp faktiskt. Kommer slänga upp lite bilder från midsommar senare men ha de gott alla där ute kram.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: