Fint väder!

2011-03-22 @ 15:12:10

Härlig dag! började med några timmars frivillig plugg i skolan kände att de va dax att ta lite vuxen poäng och masa sig iväg till hv för lite studier. Efter detta tog vi en promenix till strandgatan på lite fika trevligt i det fina vädret känns verkligen som våren är på g. Kom nyss hem nöjd med mig själv faktiskt vet inte vad ja ska ta mig till dock skulle behöva städa men tror ja hoppar det till senare eller kanske imorgon ohohoh.....

Imorgon för övrigt blire att dra till vbg och kolla på sommarjobb ska bli nice faktiskt se vad dom kan erbjuda så spännande råå taggad på ett fresh sommarjobb faktiskt. Så blir att rota fram betyg och lite annat nu på eftermiddan innan jag får påbörja städningen. För övrigt börjar jag bli frisk igen behöver inte knapra värktabletter och ligga helt utslagen i soffan så underbart nu när våren verkligen är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: