Måndag en katastrof!!

2011-03-14 @ 16:32:38

Jag brukar som ni vet se rätt ljust på min tillvaro, dock inte denna jävla måndagen förtillfället är allt åt helvete. Bil nycklarna är borta ja menar verkligen borta är de polsien man ska vända sig till då eller ? sen kommer ja hem det är massor me disk på diskbänken som ger min panik hela lgh skulle behövas plockas på saker egentligen. Sen som pricker över iet eller va fan det heter så får man en räkning som inte allsva väntad och som ja tror att jag redan faktiskt har betalt ska kolla upp detta senare ikväll.

Liksom när allt kommer på samma gång blir man lite smått tokig! det värsta i nuläget är egentligen bilnycklarna om någon jävel har fått tag i dom har odm full tillgång till bilen liksom inte alls kul. Sen har man vart på hv hela dagen så man är lite trött då får inte sånt här hända heller.

Shit fan idiot helvete fuck......inte min dag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: