Måndag igen!

2011-03-07 @ 15:02:34

Japp jag vet vart lite offblogg men det är faktiskt så att de varit helg. Idag är det tillbax till verkligenheten alla krav och uppgifter som faktiskt måste göras för att livet ska fungera som det ska, Helgen har vart brta dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig även om det blev utekvällar så kom man faktiskt inte hem så jäkla sent avrunda rätt tidigt hihih. Men tack alla sköna kompisar för återigen en härligt helg med mycket skratt och knepigheter. Hehe ikväll kommer jag nog få läxhjälp måste få lite saker klart för mig så det ska bli skönt.

Kommer nog försöka få upp lite videobloggar med på sikt, känns som det är dax nu hohoh... Grym låt !



Kommentarer
    Postat av: Lena

    Haha lilla danne går inte saker dom du vill.. :) saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: