Tisdag kväll...

2011-03-08 @ 19:59:28

Känns verkligen som våren va på g idag, Men som ni hört ska det bli mer snö och is fuck asså man blir lite smått deppat asså. Idag har ja vart och hälsat på Moa marklund vi gick och köpte en dricka ba allmänt softa. Sen åkte ja te nett och mötte mammsen och mormor som shoppade loss i den billiga livsmedels butiken. Kvällen får nog spenderas framför tvn först lite 112 sen får de bli store bror, faktiskt så blir jag mer och mer facinerad av deras vardag i huset, Det sätter verkligen det mänskliga psyket på en rejäl utmaning.

Jag tror det skulle vart nyttigt att någon gång uppleva det faktum att vara just isolerad från omvärlden och placeras med folk man inte själv valt. Bara tanken att vara med i store bror är nog för många tv dokusåpa och det som hör till det konceptet. Alltså sex galna fester och personer som har lite mindre kapacitet i hjärnan. Tycker verkligen att store bror har en viss typ av charm när man tänker efter och ser tillbaka på tidiga säsonger. Så är tv11 koncept bra! och personerna är väldigt sköna och skeva på samma gång. Vet inte om jag kommer följa hela såpan till slutet.


 

Imorgon äre onsdag då står studier och städning på schemat får ta lite ansvar älskar detta faktum att man börjar bli vuxen. Not!!! tycker man ska få va liten ett tag till endå har faktiskt inte riktigt stadagat mig och allt dedär nee så fan heller men lovar de kommer har börtat fundera på de endå tycker det är en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: